14.4.11

Date me! in Wonderland =)

Zaradi prevelike količine živih barv v preteklih dnevih, sem se tokrat odločila za nekaj bolj mirnega, a še vedno dovolj barvnega in vidnega očesu. =) Lila odtenek Date me! je izšel v lanski omejeni kolekciji Cute as hell, če pa vam je odtenek všeč, naj bi bil popolnoma podoben OPI Dne out in a Deco. Za nanos sem potrebovala dva sloja.
Vseeno sem se odločila, da ga malo nadgradim, zato sem za layering uporabila eno plast Orly Winter Wonderland. Haha vem popolnoma primerno ime za ta letni čas =)) ampak na koncu je mani izpadla odlično:

Due wearing so much bright colors for the pas few day I decided to wear sth more subtle but still enough noticable. I decided to put on a lovely lilacy shade Date me! from essence which was a part of essence TE Cute as Hell. Ive heard that exact dupe for this would be OPI - Done out in a deco.
And to spice it up a bit a layerd one coat of Orly Winter Wonderland. Haha I konw ... Great name for this season, but it really turned out amazingly:




Če vas zanima kako Date me! izgleda sam, kliknite tukaj. 
If you are curious how Date me! looks for itself click here.

In še fotka mojega modnega bloga, kjer si lahko pogledate moj celoten outfit. =)
And a pic from my fashion blog where you can check out my outfit. =)

11 comments:

  1. Uf, super je tole izpadlo!

    In tudi meni je zadnje čase všeč igračkanje z imeni lakov, ko razmišljam o naslovu objav :)

    ReplyDelete
  2. oh it looks very cute! pretty color!

    kisses from La Mode En Rose = )

    ReplyDelete
  3. so cute i like your blog!!!!!!!xoxo

    ReplyDelete
  4. @Tassa hvala, v živo je še lepša =)
    @biba hihi ja igranje z imeni je prav super za dobr naslove =)
    @Keyla thanks a lot =)
    @missholly thank you, i am glad you like it =)

    ReplyDelete
  5. BEAUTIFUL NAILS!

    mfashionfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ampak je res podobn Done Out In Deco, sam da ma OPI bolj hladen podton :)
    Lepa manikura <3

    ReplyDelete
  7. Hi! You have a very interesting blog:)
    I invite you to my blog!
    Follow me!

    ReplyDelete
  8. noro!!! dobro si se to spomnila! oba lakca imam, komaj čakam da sprobam! :D

    ReplyDelete
  9. sem bila sigurna, da sem ti že pustila komentar kako je lepa kombinacija in da jo bom sprobala :/

    kakorkoli hvala za idejo, malo sem jo še popestrila :)
    vabim te, da si to ogledaš :D

    ReplyDelete
  10. masaya hvala, letim gledat ker sem prou firbčna kako se ga da če sploh še polepšat :D

    ReplyDelete