25.2.13

*SHADE OF THE DAY* Classic red

Figured I dont own a proper classic tomato creamy red nailpolish! I mean I do, this Depand 040 is actually quite good in terms of the color, but I need to find one that will last me a long time, since this one is only 5ml.

Ugotovila sem, da moj že tako velika zbirka lakov nima polnoprekrivnega creamy paradižnikovo rdečega laka za nohte! Sicer je Depend 040 super, vendar je steklenička le 5ml in sedaj sem v iskanju popolnega rdečega odtenka, ki ga bom lahko imeladalj časa.

I applyed two coats of Depend. It dried fast but not super shiny. So I decided to make it velvet-y and appled one coat of essence matt topcoat. Omg Im inlove! =)

Nanesla sem dve plasti, posušil se je hitro vendar nima super sijočega finiša, zato sem čez nanesla plast mat nadlaka. Perfekcija in ljubezen na prvi pogled.



And that leads me in this years s/s big trend- matte lips, we had the oppurtunity to see it on lots of runways.
In še letošnji velik trend so tudi mat usnice, ki smo jih lahko videli na modnih revijah.

Mancinas style spot: Valentines red outfit

I wonder which one is your fav classic, creamy red nail polish?
Kater je pa tvoj najljubši rdeč lak za nohte?

4 comments:

  1. Tud sama nimam tistega popolnega rdečega laka. No, mam enga, ampak se mi je zasušil :D. V iskanju novega, torej...
    Drugače pa čist lepo, itak <3!

    xx

    ReplyDelete
  2. Zanimivo pride matiran.
    Drugače pa je moj all time favorite OPI Dutch tulips <3

    ReplyDelete
  3. I really Liike your nails :)
    Maybe we can follow each other ?:) let me know:)
    www.olivains.com

    ReplyDelete
  4. wow, red is sexy lurvn it all...
    Rock4less.blogspot.co.uk

    ReplyDelete