7.10.14

SHADE OF THE DAY sprinkled with gold

Wearing nude nail polish shades is the only option for me recently, which is kind of strange, since I opt for darker shades the second when colder days step in.
Having said that though, my gravitation towards my all time fav nude nail polish KIKO 372 is no surprise. To make it a bit more autumn-y I pimped it with Orly gold glitter:

Kljub temu, da nas jesen že razvaja s svojimi barvami - kar v meni vedno prebudi željo po temnih barvah za nohte, jaz že nekaj časa vztrajam pri kožnih tonih. Prav nobene presenečenje torej ni, da je moj predragi KIKO 372 zopet na udaru. Vseeno sem ga popestrila z zlatimi bleščicami Orly Too Fab, za jesenski pridih:

I needed one coat of each and Seche Vite as a topcoat /
Uporabila sem po eno plast vsakega laka, ter Seche Vite kot nadlak 



My all time creamy-golden inspiration has to be a part of MSGM collection. Gorgeous mix of materials, layering, sequined skirt over skinny pants (as one of the hottes trends this season) pops of metallic and lots more.

V tej barvni kombinaciji modna inspiracija dela kolekcije MSGM ne bi mogla biti lepša in bolj navdihujoča. Kombinacija materialov, plastenja, uporabe krila preko hlač (eden najbolj vročih trendov to sezono), metaličninh poudarkov in še in še:

1 comment: